Τρίτη 7 Σεπτεμβρίου 2010

Ο “αντάρτης”



ΚΑΛΛΙΚΡΑΤΗΣ :  « Δήμος Βορείων Τζουμέρκων»

Καλέντζι – Χουλιαράδες -  Πράμαντα – Ματσούκι – Καλλαρύτες – Συρράκο – Βαθύπεδο, ελέω ΠΟΛΙΤΕΙΑΣ , πολιτικών  παιχνιδιών και πολιτικών ανδρών,  αντάμωσαν τις τύχες τους .
Για τη διαχείριση αρχικά της μοίρας των και στη συνέχεια την έξοδο τους  από τη μόνιμη  απομόνωση, τρείς οι υποψήφιοι ΔΗΜΑΡΧΟΙ.
Τρείς Γιαννάδες.
Ο Γιάννης Σταύρου υποψήφιος από το ΚΚΕ.
Ο Γιάννης Σεντελές ( νυν Δήμαρχος Πραμάντων) υποψήφιος από το ΠΑΣΟΚ και
Ο Γιάννης Αργύρης  (Πρόεδρος για τρίτη φορά στο Συρράκο)   Ανεξάρτητος υποψήφιος.
Ω ενεργός Πολίτης αλλά και μέλος του ΠΑΣΟΚ αποφάσισα να συμμετάσχω ενεργά στη νέα πρόκληση «Καλλικράτης».
Έπρεπε όμως να επιλέξω!!!
Τον υποψήφιο που ζήτησε και πήρε το Χρίσμα του κόμματος μου Γ.Σεντελέ ( Ο άλλος διεκδικητής ήταν ο Σύντροφος Λάνταβος) η τον ανεξάρτητο υποψήφιο              Γ. Αργύρη  (σύντροφο -  συνάδελφο ΒΙΟΛΟΓΟ) ;
Ακούγοντας αρχικά τη τοπική κοινωνία και γνωρίζοντας την ιστορία των υποψηφίων αλλά και  τα προβλήματα  του νέου Δήμου, αποφάσισα να κάνω την επανάσταση μου!!!
Πιστεύοντας ότι τα κόμματα πρέπει να υπηρετούν τη κοινωνία και όχι η κοινωνία τα κόμματα, εντάχθηκα στην ομάδα των υποψηφίων ως Δημοτικός Σύμβουλος , του ανεξάρτητου υποψήφιου Γ. Αργύρη.
Αρκετοί  φίλοι - σύντροφοι μου με αποκαλούν για την επιλογή μου  ΑΝΤΑΡΤΗ. Άρχισα να το χαίρομαι. Λέω ξέφυγα από το κόμμα μου για το καλό του τόπου μου .
Αμ δε!!! Διαβάζοντας κείμενο συνδημότη μου (Ιωάννου Ιωάννης στο http://epirusgate.blogspot.com/2010/09/2006-2010.html).η χαρά μου άρχισε να λιγοστεύει.  Ακούγοντας συγχρόνως και τον υποψήφιο του κόμματος μου – ΠΑΣΟΚ , Γ. Σεντελέ σε τηλεοπτικό  σταθμό να απομακρύνεται  αποποιούμενος της χάρης του ΠΑΣΟΚ  κατάλαβα ότι  μόνο αντάρτης δεν είμαι.
Άλλωστε ο Γ, Σεντελές τόχει ξανακάνει. Ίσως αυτή η τακτική του να δώσει την δυνατότητα και σε άλλους εγκλωβισμένους συντρόφους μου να το ξανασκεφτούν ( Τ ακούς σύντροφε Λάνταβε, συνυποψήφιε για το Χρίσμα – πρόεδρε Ματσουκίου; )
Ο σκοπός δεν αγιάζει πάντοτε τα μέσα.
Το ΠΑΣΟΚ τώρα , ή  η ΝΔ όπως έγινε πριν τέσσερα χρόνια, είναι δεσμοί Δήμαρχε και όχι παιχνιδάκια για να τα χρησιμοποιεί ο καθένας μας για προσωπικές στρατηγικές και επιδιώξεις .

Αν τελικά αποποιηθείς δήμαρχε το χρίσμα που ζήτησες από το κόμμα μου το ΠΑΣΟΚ που δυστυχώς στο έδωσε με μεγάλη ευκολία , φαντάζομαι να κανείς τουλάχιστο αναφορά στη προεκλογική περίοδο στο ΠΑΣΟΚ και τα Θετικά του και όχι να ψαρεύεις στα θολά!!! Το δις εξαμαρτείν ουκ ανδρός σοφού ………….
Σε μένα πιστεύω από τις πράξεις σου δύσκολα να μου μείνει το ΑΝΤΑΡΤΗΣ ( ……….Θάναι πολλοί οι Ανεξάρτητοι) .
Όμως και Αντάρτης να παραμείνω εκτός από το συμφέρον της περιοχής μας ποτέ δεν θα πουλήσω πριν Αλέκτωρ … αυτά που χρόνια παλαίω. Αξιοπρέπεια -  Εντιμότητα -  Ειλικρίνεια – Διαφάνεια – καθαρότητα – ΑΝΙΔΙΟΤΕΛΕΙΑ.

 Γ. Ντούρος   - Υποψήφιος Δημοτικός Σύμβουλος  « Δήμου Βορείων Τζουμέρκων»
Με τον ανεξάρτητο υποψήφιο Γ. Αργύρη

2 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

ΔΥΣΤΥΧΩΣ ΤΗΝ ΑΝΑΡΤΗΣΗ ΑΥΤΗ ΑΡΝΗΘΗΚΕ ΝΑ ΔΩΣΕΙ ΣΤΟΥΣ ΑΝΑΓΝΩΣΤΕΣ ΤΟΥ ΤΟ BLOG epirusgate.blogspot.com.
ΦΙΛΕ ΓΙΑΝΝΗ ΑΥΤΟ ΜΟΝΟ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ ΚΑΙ ΜΑΛΙΣΤΑ ΣΟΣΙΑΛΙΣΤΙΚΗ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ. ΜΗΝ ΑΝΥΣΗΧΗΣ ΤΟΝ ΚΟΛΗΤΟ ΣΟΥ ΘΑ ΤΟΝ ΠΡΟΣΤΑΤΕΨΕΙ Η ΠΕΡΙΟΧΗ ΜΟΥ. ΝΟΜΙΖΩ ΘΑ ΤΟΝ ΜΑΥΡΙΣΕΙ. ΜΗΠΩΣ ΤΟ ΠΗΡΕΣ ΚΑΙ ΣΥ ΧΑΜΠΑΡΙ.....
Γ. ΝΤΟΥΡΟΣ

Ανώνυμος είπε...

κυριε ντουρο με ολο τον σεβασμο που σας εχω γιατι δε σας ξερω κιολας θα ηθελα να σας πω το εξης:στις εκλογες αυτες και ειδικα στα χωρια μας δεν παιζουν ρολο τα κομματα, απορω γιατι επιμενεται αν ειναι απο το πασοκ ο ενας ενω ο αλλος ειναι ανεξαρτητος, δεν εχει σημασια, αυτο που εχω να σας πω και αν ρωτησεται και καποιον που ζει στο συρρακο απο μικρος και δεν το θυμηθηκε τα τελευταια 12χρονια οπως ο αργηγος της παραταξης της οποιας ειστε υποψηφιος,ειναι οτι χωρισε το χωριο στα δυο, σε αυτους που τον ψηφιζαν και σε αυτους που δεν τον ψηφιζαν με τις ακολουθες συνεπειες, αυτο ειναι ανεξαρτησια?οχι, με τον καιρο θα μαθετε πως διοικηθηκε το συρρακο, οταν γνωρισετε τον αργηγο σας καλυτερα, θα τα δειτε στο μελλον,και να μην εκφραζετε στις τηλεορασεις αποψεις για το πως τον ψηφισαν οι συρρακιωτες 3 τετραετιες, οι πραγματικοι συρρακιωτες ξερουν πως εβγαινε προεδρος,ευτυχως τουλαχιστο τωρα οι υποψηφιοι συμβουλοι του ξερουν που ειναι το χωριο τους, γιατι στην κοινοτητα οι συμβουλοι του ξεκινουσαν για συρρακο και βρισκοταν στους χουλιαραδες.σας ευχαριστω και καλη σας επιτυχια.