Τετάρτη, 1 Σεπτεμβρίου 2010

Κλείνουν τα ΓΡΑΣΥ - Στις τάξεις οι "βολεψάκηδες" εκπαιδευτικοί

Ένα μεγάλο μπράβο αξίζει στην υπουργό Παιδείας κ. Άννα Διαμαντοπούλου που με απόφαση της βάζει τέλος στη λειουργία των Γραφείων Επαγγελματικού προσανατολισμού, γνωστών ως ΓΡΑ.ΣΥ. Ήταν κοινό μυστικό στις τάξεις της εκπαιδευτικής κοινότητας, ότι ο θεσμός δεν είχε επιτυχία, αφού ελάχιστοι μαθητές κατέφευγαν σε αυτά, μιας και οι κατευθύνσεις του επαγγελματικού προσανατολισμού δίνονται και στο πλάιισο της κάθε σχολικής μονάδας. Επίσης, δεν ήταν και λίγοι οι "βολεμένοι" εκπαιδευτικοί που απολάμβαναν την ησυχία τους και το επιμίσθιο εκτός... τάξης! Τώρα όμως, οι εκπαιδευτικοί που ήταντοποθετημένοι στα ΓΡΑ.ΣΥ. και των οποίων η θητεία λήγει στις 31-08-2010 οφείλουν να παρουσιαστούν στα σχολεία που ανήκουν οργανικά. Έτσι για να ξαναπιάσουν μερικοί την... κιμωλία!

12 σχόλια:

ΜΠΕΛΛΟΣ ΧΡΗΣΤΟΣ είπε...

ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΕ ΚΑΠΟΙΟΣ "ΑΝΩΝΥΜΟΣ", ΠΙΘΑΝΟΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΣ , ΑΓΝΩΣΤΟΥ ΤΑΥΤΟΤΗΤΑΣ ΣΤΟ http://epirusgate.blogspot.com/ ΤΟ ΠΑΡΑΚΑΤΩ ΑΡΘΡΟ ΠΟΥ ΔΗΛΩΝΕΙ ΑΣΧΕΤΟΣΥΝΗ ΖΗΛΕΙΑ Κ ΜΙΣΟΣ.

"Κλείνουν τα ΓΡΑΣΥ - Στις τάξεις οι "βολεψάκηδες" εκπαιδευτικοί Ένα μεγάλο μπράβο αξίζει στην υπουργό Παιδείας κ. Άννα Διαμαντοπούλου που με απόφαση της βάζει τέλος στη λειουργία των Γραφείων Επαγγελματικού προσανατολισμού, γνωστών ως ΓΡΑ.ΣΥ. Ήταν κοινό μυστικό στις τάξεις της εκπαιδευτικής κοινότητας, ότι ο θεσμός δεν είχε επιτυχία, αφού ελάχιστοι μαθητές κατέφευγαν σε αυτά, μιας και οι κατευθύνσεις του επαγγελματικού προσανατολισμού δίνονται και στο πλάιισο της κάθε σχολικής μονάδας. Επίσης, δεν ήταν και λίγοι οι "βολεμένοι" εκπαιδευτικοί που απολάμβαναν την ησυχία τους και το επιμίσθιο εκτός… τάξης! Τώρα όμως, οι εκπαιδευτικοί που ήταν τοποθετημένοι στα ΓΡΑ.ΣΥ. και των οποίων η θητεία λήγει στις 31-08-2010 οφείλουν να παρουσιαστούν στα σχολεία που ανήκουν οργανικά. Έτσι για να ξαναπιάσουν μερικοί την… κιμωλία! Αναρτήθηκε από epirusgate στις 11:55 π.μ."

ΡΩΤΑΜΕ :

ΕΠΙΣΚΕΦΤΗΚΑΤΕ ΠΟΤΕ ΕΝΑ ΓΡΑΣΥ;

ΓΝΩΡΙΖΕΤΕ ΚΑΤΙ ΓΙΑ ΤΟΝ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΟ ΠΡΟΣΑΝΑΤΟΛΙΣΜΟ;

ΣΥΝΑΔΕΛΦΕ Η ΕΡΓΑΣΙΑ ΔΕΝ ΜΑΣ ΦΟΒΙΣΕ ΠΟΤΕ! ΕΡΓΑΣΘΗΚΑΜΕ ΠΟΛΛΑ ΧΡΟΝΙΑ ΣΤΟΝ ΙΔΙΩΤΙΚΟ ΤΟΜΕΑ ΣΕ ΕΡΓΟΣΤΑΣΙΑ, ΑΛΛΑ ΚΑΙ Η ΚΙΜΩΛΙΑ ΔΕΝ ΜΑΣ ΕΙΝΑΙ ΑΓΝΩΣΤΗ.

ΟΣΟ ΓΙΑ ΤΟ ΕΠΙΜΙΣΘΙΟ ΣΑΣ ΤΟ ΧΑΡΙΖΟΥΜΕ ΜΙΑΣ ΚΑΙ ΔΕΝ ΗΤΑΝ ΟΥΤΕ ΕΝΑ ΛΕΠΤΟ.

ΚΑΛΗ ΣΧΟΛΙΚΗ ΧΡΟΝΙΑ ΣΕ ΟΛΟΥΣ……….. Κ ΕΛΠΙΖΟΥΜΕ Ο ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΟΣ ΠΡΟΣΑΝΑΤΟΛΙΣΜΟΣ ΝΑ ΜΗ ΧΑΡΙΣΤΕΙ ΣΤΟΝ ΙΔΙΩΤΙΚΟ ΤΟΜΕΑ .

ΕΛΠΙΖΟΥΜΕ Ο ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΟΣ ΠΡΟΣΑΝΑΤΟΛΙΣΜΟΣ ΝΑ ΜΗΝ ΓΙΝΕΤΑΙ ΣΤΑ ΣΧΟΛΕΙΑ ΓΙΑ ΣΥΜΠΛΗΡΩΣΗ ΩΡΑΡΙΟΥ ΑΠΟ ΜΗ ΕΠΙΜΟΡΦΩΜΕΝΟΥΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥΣ ΓΙΑΤΙ ΤΟΤΕ ΕΧΟΥΜΕ ΤΟ "ΒΟΛΕΨΑΚΗΔΕΣ"……..

ΑΠΟ ΤΟ ΓΡΑΣΥ ΤΟΥ 3ου ΕΠΑΛ

Ανώνυμος είπε...

Προσυπογράφω το παραπάνω σχόλιο. Το κείμενο που δημοσιεύτηκε στο epirusgate, ειδικά με τον τρόπο που δημοσιέυτηκε που παραπέμπει σε ατμόσφαιρα ανώνυμος εκπαιδευτικός/"αγανακτισμένος πολίτης", εγγράφεται σε μια θλιβερή ακολουθία λάσπης και συκοφάντησης της Δημοσιας Εκπαίδευσης και των εργαζομένων σ'αυτήν.
Ας στείλουν οι γονείς λοιπόν τα παιδιά τους στα περιβόητα "κέντρα διάγνωσης" του ιδιωτικού τομέα και ας τα χρυσοπληρώσουν. Ή ακόμη καλύτερα, αντί για επαγγελματικό προσανατολισμό, ας μάθουν στα παιδιά μας κατευθείαν πώς να βγάζουν το ένα το μάτι του άλλου όταν θα βγουν στην αγορά εργασίας...

Παπαθανάσης Λευτέρης
Χημικός

Ανώνυμος είπε...

Ασχετο αλλα επικαιρο.
Ερωτηση:
Τι σχεση εχει το ευαγγελιο με τις κρισεις των διευθυντων σχολικων μοναδων;
Απάντηση:
Στο ευαγγελιο αναφερεται πρωτη φορα η φραση "οι εσχατοι εσονται πρωτοι"

Απο οτι φαινεται, στις κρισεις των διευθυντων, καλα ειναι να εισαι απο τους τελευταιους. Οι τελευταιοι βολευτηκαν καλλιτερα απο τους πρωτους.
Μηπως πρεπει να αλλαξει ο νομος;
Ή σκοπιμα ειναι ετσι για να γινεται μπαχαλο;

exw ap'ta dontia είπε...

Για καθίστε σε παιδιά του ΓΡΑΣΥ, παρεξηγηθήκατε με το άρθρο;
Ρωτάω γιατί κι εγώ καθηγήτρια είμαι και ξέρω κι εγώ για το ΓΡΑΣΥ.
Δε μιλάμε για ένα ή δύο άτομα που ενδεχομένως δουλεύουν, μιλάμε για το σύνολο που βαράει μύγες!
Υπάρχει κι ένα ακόμη κοινό μυστικό στις τάξεις των εκπαιδευτικών: η τάξη είναι 'δύσκολη' υπόθεση.
Γι' αυτό και όποιος έχει μπάρμπα στην Κορώνη επιδιώκει απόσπαση σε Πανεπιστήμια, βιβλιοθήκες στα γραφεία στις δευτεροβάθμιες υπηρεσίες και αλλού.
Αλλά αν υποθέσουμε ότι οι τάξεις που δεν σας είναι άγνωστες, ε τότε δεν υπάρχει και λόγος για συζήτηση.
Καλή χρονιά σε όλους μας!

Ανώνυμος είπε...

Υπάρχει κι ένα ακόμη κοινό μυστικό στις τάξεις των εκπαιδευτικών:

η τάξη είναι 'δύσκολη' υπόθεση.
Γι' αυτό και όποιος έχει μπάρμπα στην Κορώνη επιδιώκει απόσπαση σε Πανεπιστήμια, βιβλιοθήκες στα γραφεία στις δευτεροβάθμιες υπηρεσίες και αλλού.

Αυτη ειναι η μαυρη αληθεια.
Κι εδω που τα λεμε, καλα κανουν αυτοι που επιδιώκουν απόσπαση σε Πανεπιστήμια, βιβλιοθήκες στα γραφεία στις δευτεροβάθμιες υπηρεσίες και αλλού.
Αν εμπαιναν σε ταξη ζημια θα εκαναν.
Απλα μπηκαν απο συμπτωση σε καποια "καθηγητικη" σχολη ελεω λαϊκισμου, γιατι δυστυχως στην Ελλαδα παιρνουν πτυχιο και ανθρωποι που μετα δυσκολιας γραφουν ορθογραφημενα το ονομα τους.

Ανδρέας Αθανίτης είπε...

Εγώ δεν καταλαβαίνω γιατί κάθεστε και ασχολείστε με ένα σχόλιο κάποιου ανώνυμου. Έχει παραγίνει το κακό στο Web με το θέμα της ανωνυμίας.
Αν θέλετε τη γνώμη μου πάντως η ανωνυμία στην συγκεκριμένη περίπτωση μου φαίνεται το λιγότερο "ύποπτη".

Τώρα για το θέμα των ΓΡΑΣΥ και του ρόλου τους δεν μπορώ να μιλήσω γιατί δεν έχω ασχοληθεί ιδιαίτερα. Πάντως εγώ όντας έξω από τον χορό (των γραφείων και των ΓΡΑΣΥ) έχω την εντύπωση ότι πρόκειται για μία ακόμα προσπάθεια δημιουργίας μίας υποστηρικτικής δομής, στην οποία όμως ως επί τω πλείστον "χώθηκαν" οι γνωστοί άγνωστοι. Αυτό δεν σημαίνει όμως ότι δεν υπάρχουν και αξιόλογοι συνάδελφοι με όρεξη για δουλειά και πραγματικά παραγωγικοί.

Και τέλος, τα ΓΡΑΣΥ και καθε γραφείο τέτοιου είδους το επισκέπτονται οι μαθητές όταν η πόρτα του είναι ανοιχτή σε αυτούς και όχι κλειδωμένη ... Ο νοών νοείτω.

Με εκτίμηση
Αθανίτης Ανδρέας
Μηχανικός Η/Υ & Πληροφορικής
Καθηγητής ΠΕ19

Ανώνυμος είπε...

Η ΟΠΟΙΑ ΚΡΙΤΙΚΗ ΕΧΕΙ ΒΑΣΗ ΟΤΑΝ ΣΤΗΡΙΖΕΤΑΙ ΣΕ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ ΓΕΓΟΝΟΤΑ
ΟΙ ΚΑΘΗΓΗΤΕΣ ΣΤΑ ΓΡΑΣΥ ΗΤΑΝ ΥΟΧΡΕΩΜΕΝΟΙ ΝΑ ΚΑΝΟΥΝ ΤΟΣΕΣ ΩΡΕΣ ΜΑΘΗΜΑ ΟΣΕΣ ΤΟ ΜΙΣΟ ΤΟΥ ΩΡΑΡΙΟΥ ΤΟΥΣ
Ο ΣΧΟΛΙΚΟΣ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΟΣ ΠΡΟΣΑΝΑΤΟΛΙΣΜΟΣ ΕΙΝΑΙ ΜΙΑ ΥΠΗΡΕΣΙΑ ΠΑΙΔΕΙΑΣ ΠΟΥ ΜΟΝΟ ΤΟ ΔΗΜΟΣΙΟ ΣΧΟΛΙΟ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΠΡΟΣΦΕΡΕΙ ΜΕ ΕΓΚΥΡΟ ΚΑΙ ΑΞΙΟΠΙΣΤΟ ΤΡΟΠΟ
ΑΦΟΡΑ ΤΗΝ ΕΠΙΛΟΓΗ ΣΠΟΥΔΩΝΚΑΙ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΟΣ
ΑΝ ΥΠΗΡΕΤΕΙΤΑΙ ΑΠΟ ΕΙΔΙΚΟΥΣ ΜΕ ΠΡΟΣΟΝΤΑ ΚΑΙ ΓΝΩΣΕΙΣ ΤΟΤΕ ΑΠΟΔΟΔΙΔΕΙ
ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΕΠΟΜΕΝΩΣ ΚΑΤΑΝΟΗΤΟ ΓΙΑΤΙ ΑΥΤΗ Η ΚΡΙΤΙΚΗ Η ΟΠΟΙΑ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΓΙΝΕΙ ΓΙΑ ΕΚΕΙΝΟΥΣ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥΣ ΠΟΥ ΕΧΟΥΝ ΟΔΗΓΗΣΕΙ ΤΗΝ ΠΑΙΔΕΙΑ ΣΤΙΣ ΑΔΙΕΞΟΔΕΣ ΚΑΤΑΣΤΑΣΕΙΣ ΠΟΥ ΟΛΟΙ ΜΑΣ ΒΙΩΝΟΥΜΕ

ΜΗΠΩΣ ΚΑΙ ΤΑ ΣΤΕΛΕΧΗ ΤΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΠΟΥ ΣΗΜΕΡΑ ΕΥΘΥΝΟΝΤΑΙ ΓΙΑ ΤΗΝ ΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΑΥΤΗ ΔΕΝ ΦΕΡΟΥΝ ΤΟ ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΟ ΜΕΡΟΣ ΤΗΣ ΕΥΘΥΝΗΣ

ΟΙ ΔΟΜΕΣ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΟΥ ΠΡΟΣΑΝΑΤΟΛΙΣΜΟΥ ΣΤΗΘΗΚΑΝ ΚΑΙ ΣΥΝΧΡΗΜΑΤΟΔΟΤΗΘΗΚΑΝ ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΕ ΓΙΑ ΝΑ ΣΥΝΕΧΙΣΟΥΝ ΝΑ ΛΕΙΤΟΥΡΓΟΥΝ ΚΑΙ ΜΕΤΑ ΤΟ ΠΕΡΑΣ ΤΗΣ ΧΡΗΜΑΤΟΔΟΤΗΣΗΣ

ΤΩΡΑ ΜΕ ΤΑ ΕΣΠΑ ΣΧΕΔΙΑΖΟΝΤΑΙ ΑΛΛΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ ΑΠΛΑ ΓΙΑ ΝΑ ΑΠΟΡΡΟΦΗΘΟΥΝ "ΦΑΓΩΘΟΥΝ" ΚΑΠΟΙΑ ΧΡΗΜΑΤΑ ΚΑΙ ΚΑΠΟΙΟΙ ΒΟΛΕΩΑΚΙΔΕΣ ΕΚΤΟΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΝΑ ΤΑ ΟΙΚΟΝΟΜΗΣΟΥΝ

ΓΙΑ ΟΣΟΥΣ ΓΝΩΡΙΖΟΥΝ ΚΑΙ ΓΙΑ ΤΟ ΘΕΜΑ ΑΥΤΟ ΓΙΝΕΤΑΙ ΟΤΙ ΜΕ ΤΙΣ ΑΓΡΟΤΙΚΕΣ ΕΠΙΔΟΤΗΣΕΙΣ

ΓΙ ΑΥΤΟ ΚΑΠΟΙΟΙ ΠΟΥ ΓΝΩΡΙΖΟΥΝ ΕΙΝΑΙ ΥΠΕΡ ΤΗΣ ΣΥΝΟΛΙΚΗΣ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗΣ ΩΣΤΕ ΝΑ ΠΑΨΟΥΝ ΝΑ ΟΜΙΛΟΥΝ ΚΑΙ ΑΥΤΟΙ ΠΟΥ ΑΚΡΙΤΑ ΟΜΙΛΟΥΝ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥΣ ΘΕΣΜΟΥΣ ΚΑΙ ΓΙΑ ΝΑ ΠΑΨΕΙ ΤΟ ΦΑΙΝΟΜΕΝΟ ΑΝΙΚΑΝΟΙ ΝΑ ΚΑΤΑΛΑΜΒΑΝΟΥΝ ΘΕΣΕΙΣ ΣΤΕΛΕΧΩΝ ΤΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΣΤΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ, ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΟ ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΟ ΕΠΙΠΕΔΟ ΠΟΥ ΟΛΟΙ ΠΡΟΣΠΕΡΝΟΥΝ ΜΕ ΕΛΑΦΡΥΑ ΤΗΝ ΚΑΡΔΙΑ

ΑΥΤΑ ΑΠΟ ΚΑΠΟΙΟΝ ΠΟΥ ΕΧΕΙ ΑΠΟΨΗ ΑΛΛΑ ΤΟΥ ΤΗΝ ΑΡΝΟΥΝΤΑΙ ΑΥΤΟΙ ΠΟΥ ΚΡΙΝΟΥΝ ΜΕ ΛΙΓΟΤΕΡΑ ΠΡΟΣΟΝΤΑ

ΑΥΤΑ ΑΠΟ ΚΑΠΟΙΟΝ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΜΕΛΟΣ ΤΟΥ ΠΑΣΟΚ ΑΛΛΑ ΤΟΥ ΑΡΝΟΥΝΤΑΙ ΝΑ ΜΕΤΕΧΕΙ ΣΤΙς ΕΠΙΤΡΟΠΕΣ ΠΑΙΔΕΙΑΣ

ΣΑΣ ΕΙΝΑΙ ΓΝΩΣΤΟ ΟΤΙ ΤΟ ΚΟΜΜΑ ΕΧΕΙ ΞΕΧΑΣΕΙ ΤΑ ΜΕΛΗ ΤΟΥ ΑΠΟ ΤΗΝ 4Η ΟΚΤΩΒΡΙΟΥ 2009
ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΣΕ ΑΝΑΓΚΑΣΕ ΣΥΥΝΑΔΕΛΦΕ ΝΑ ΓΙΝΕΙΣ ΑΝΤΑΡΤΗΣ

ΚΑΠΟΙΟΙ ΑΛΛΟΙ ΠΟΥ ΙΔΡΥΣΑΝ ΑΥΤΟ ΤΟ ΚΟΜΜΑ ΔΕΝ ΕΓΙΝΑΝ ΑΝΤΑΡΤΕΣ ΑΛΛΑ ΠΗΓΑΝ ΣΤΗ ΓΩΝΙΑ ΚΑΙ ΠΑΡΑΚΟΛΟΥΘΟΥΝ ΤΗΝ ΗΘΕΛΗΜΕΝΗ ΑΠΟΔΙΑΡΘΡΩΣΗ ΤΩΝ ΘΕΔΜΩΝ ΠΟΥ ΠΡΟΣΠΑΘΗΣΑΜΕ ΝΑ ΣΤΗΣΟΥΜΕ ΜΕ ΑΝΙΔΙΟΤΕΛΕΙΑ ΣΤΟ ΥΠΕΠθ ΤΗΝ ΠΕΡΙΟΔΟ 1981-1986
ΕΤΣΙ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΣΥΝΑΔΕΛΦΕ ΑΝΤΑΡΗ ΚΑΙ ΓΙ ΑΥΤΟ "ΟΧΙ ΜΠΡΑΒΟ ΣΤΗΝ ΥΠΟΥΡΓΟ ΤΗΣ ΠΑΙΔΕΙΑΣ" ΤΟ ΜΠΡΑΒΟ ΘΑ ΤΗΣ ΑΞΙΞΕ ΑΝ ΑΠΟΚΑΘΗΛΩΝΕ ΤΟΥΣ ΑΧΡΗΣΤΟΥΣ ΚΑΙ ΤΟΠΟΘΕΤΟΥΣΕ ΣΤΟΥΣ ΘΕΣΜΟΥΣ ΠΟΥ ΔΙΕΘΝΩΣ ΕΙΝΑΙ ΠΑΡΑΔΕΚΤΟΙ ΤΟΥΣ ΑΞΙΟΥΣ ΠΟΥ ΘΑ ΣΤΑΜΑΤΟΥΣΑΝ ΤΟΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΚΑΤΗΦΟΡΟ, ΓΙΑΤΙ ΣΗΜΕΡΑ ΤΟ ΤΕΛΜΑ ΕΙΝΑΙ ΜΕΓΑΛΟ ΚΑΙΕΧΕΙ ΤΟ ΟΝΟΜΑΤΕΠΩΝΥΜΟ ΤΩΝ ΔΗΜΙΟΥΡΓΩΝ ΤΟΥ

Ανώνυμος είπε...

ΜΠΡΑΒΟ ΦΙΛΕ @8 Σεπτεμβρίου 2010 9:44 μ.μ. ΑΛΛΑ ΠΟΙΟΣ ΣΕ ΑΚΟΥΕΙ ΠΑΛΙ ΟΙ ΑΓΡΑΜΜΑΤΟΙ ΚΑΙ ΟΙ ΚΑΡΙΣΚΟΠΟΙ ΠΑΝΤΩΣ ΚΑΙΡΟΥ ΘΑ ΑΠΟΦΑΣΙΣΟΥΝ

ΕΠΕΙΔΗ ΣΥΝΤΡΟΦΕ ΑΝΤΑΡΤΗ ΚΑΙ Π. ΑΙΡΕΤΕ
ΞΕΡΕΙΣ ΠΟΙΟΣ ΜΑΣ ΚΡΙΝΕΙ ΑΥΤΟΣ ΠΟΥ ΟΤΑΝ ΕΚΝΕ ΣΑΝ ΤΑ ΜΟΥΤΡΑ ΤΟΥ ΤΟΤΑΜΕΙΟ ΑΣΦΑΛΙΣΗΣ ΤΩΝ ΔΥ ΠΟΥ ΤΟΝ ΕΙΧΑΝ ΤΟΠΟΘΕΤΗΣΕΙ ΕΠΕΙΔΗ ΕΙΧΑΝ ΜΑΛΩΣΕΙ ΣΤΗΝ ΟΛΜΕ ΞΑΝΑΕΓΙΝΕ ΑΙΡΕΤΟΣ ΤΟΥ ΚΛΑΔΟΥ ΑΦΟΥ ΜΑΛΙΟΤΡΑΒΗΧΤΗΚΕ ΜΕ ΤΟΝ ΑΛΛΟ ΑΙΡΕΤΟ ΣΥΝΤΡΟΦΟ
ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΟΙ ΠΟΥ ΤΑ ΒΡΗΚΑΝ ΜΕΤΑ ΚΑΙ ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΕΧΟΥΝ ΤΟ ΟΠΟΙΟΔΗΠΟΤΕ ΠΡΟΣΟΝ ΚΑΙ ΓΝΩΣΗ ΓΙΑ ΘΕΜΑΤΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗΣ ΕΡΕΥΝΑΣ ΔΙΑΠΛΕΚΟΜΕΝΟΣ ΜΕ ΤΟΥΣ ΔΕΞΙΟΥΛΗΔΕΣ ΜΑΣ ΚΡΙΝΟΥΝ ΔΗΛΑΔΗ ΜΟΙΡΑΖΟΥΝ ΜΕ ΠΟΣΟΣΤΑ ΤΙΣ ΘΕΣΕΙΣ.

ΕΤΣΙ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΣΥΝΤΡΟΦΕ ΑΝΤΑΡΤΗ
ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΟΙ ΠΟΥ ΒΑΦΤΗΣΑΝ ΔΙΔΑΚΤΟΡΟΥΧΟΥΣ ΑΝΘΡΩΠΟΥΣ ΧΩΡΙΣ ΠΤΥΧΙΑ, ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΟΙ ΠΟΥ ΕΠΙ ΤΡΙΑΝΤΑ ΧΡΟΝΙΑ ΔΕΝ ΕΧΟΥΝ ΕΠΑΦΗ ΜΕ ΤΟΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΧΩΡΟ ΚΑΙ ΜΙΛΑΝΕ ΣΤΟ ΟΝΟΜΑ ΤΩΝ ΜΑΧΟΜΕΝΩΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ , ΣΤΟ ΟΝΟΜΑ ΟΣΩΝ ΑΣΧΟΛΟΥΝΤΑΙ ΜΕ ΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΥΤΙΚΗ ΕΡΕΥΝΑ

ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΟΙ ΠΟΥ ΤΟΠΟΘΕΤΟΥΝΤΑΙ ΚΑΙ ΜΑΣ ΕΚΘΕΤΟΥΝ ΕΠΙΚΕΦΑΛΕΙΣ ΤΝ ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΩΝ ΙΝΣΤΙΤΟΥΤΩΝ ΤΗΣ ΟΛΜΕ ΚΑΙ ΤΗΣ ΑΔΕΔΥ ΠΟΥ ΤΟΣΗ ΣΧΕΔΗ ΕΧΟΥΝ ΜΕ ΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ ΕΡΕΥΝΑ ΟΣΗ Ο ΦΑΝΤΗΣ ΜΕ ΤΟ ΡΕΤΣΙΝΟΛΑΔΟ

ΕΤΣΙ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΣΥΝΤΡΟΦΕ ΑΝΤΑΡΤΗ
ΣΟΥ ΤΑ ΛΕΩ ΟΛΑ ΑΥΤΑ ΓΙΑΤΙ ΣΕ ΕΚΤΙΜΩ, ΑΛΛΑ ΛΙΓΗ ΑΥΤΟΚΡΙΤΙΚΗ ΔΕΝ ΒΛΑΠΤΕΙ , ΟΨΧΙ ΕΚ ΜΕΡΟΥΣ ΣΟΥ ΑΛΛΑ ΑΠΟ ΑΥΤΟΥΣ ΠΟΥ ΜΑΣ ΟΔΗΓΗΣΑΝ ΣΤΟ ΤΕΛΜΑ ΚΑΙ ΑΠΟ ΑΥΤΟΥΣ ΠΟΥ ΠΑΡΙΣΤΑΝΟΥΝ ΤΟΥΣ ΣΥΜΒΟΥΛΟΥΣ ΤΗΣ ΣΗΜΕΡΙΝΗΣ ΗΓΕΣΙΑΣ ΤΟΥ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟΥ ΤΗΣ ΠΑΙΔΕΙΑΣ ΚΑΙ ΣΥΜΒΟΥΛΕΥΟΥΝ ΓΙΑ ΘΕΜΑΤΑ ΠΟΥ ΔΕΝ ΧΑΜΠΑΡΙΑΖΟΥΝ

Ανώνυμος είπε...

ΕΝΩΣΗ ΕΛΛΗΝΩΝ ΦΥΣΙΚΩΝ ποιος θα ασχοληθεί με αυτό το φαινόμενο που εκθέτει τον εκπαιδευτικό κόσμο…. Ποιος…..

Η κατάντια ενός «επιστημονικού σωματείου» που έχει μετατραπεί σε Κέντρο Ελευθέρων Σπουδών
Μετά τα σεμινάρια στην Ειδική Αγωγή και τα σεμινάρια επί παντός του επιστητού τώρα διοργανώνει σεμινάρια με περιεχόμενο την ψυχολογία.
ΝΑ ΕΠΕΜΒΕΙ ΤΟ ΣΔΟΕ
Κρίμα για το ΠΤΔΕ που ακολουθεί εκθέτοντας την πανεπιστημιακή κοινότητα

ΙΔΟΥ Η ΜΝΗΜΕΙΩΔΗΣ ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ

Σεμινάριο Επιμόρφωσης για Ψυχοπαιδαγωγικά
ΣΕΜΙΝΑΡΙΟ ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗΣ ΣΤΑ
ΨΥΧΟΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΑ

Η Ε.Ε.Φ σε συνεργασία με το Παιδαγωγικό Τμήμα του Πανεπιστημίου Αθηνών ( Εργαστήριο ψυχοφυσιολογίας) διοργανώνει σεμινάριο 150 ωρών στα ΨΥΧΟΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΑ.
ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΟ ΣΠΟΥΔΩΝ
Οι Θεματικές Ενότητες που θα διδαχθούν είναι:
●Πολιτισμικές διαστάσεις στην εκπαίδευση και Διαπολιτισμική Εκπαίδευση.
●Εκπαιδευτική μονάδα και οικογένεια.
●Ανάπτυξη επικοινωνίας στο σχολικό περιβάλλον.
●Σχολική βελτίωση.
διαχείριση κρίσεων στο σχολείο.
●Λήψη αποφάσεων.
●Νέες τεχνολογίες στη Εκπαίδευση.

Διάρκεια σεμιναρίου: 6 μήνες
Σύνολο ωρών 150 ώρες.
Έναρξη:Τέλος Σεπτεμβρίου.
Λήξη: Μάρτιος 2011.Τα μαθήματα θα γίνονται Σαββάτο και Κυριακή. Ώρες μαθημάτων 09.00 πμ – 14.00 μμ.
Η βεβαίωση που θα χορηγηθεί από το Παιδαγωγικό Τμήμα του Παν/μίου Αθηνών είναι συνεκτιμώμενο προσόν για τον Δημόσιο και Ιδιωτικό τομέα.
Συνολικό κόστος Σεμιναρίου 500€
Προκαταβολή 200€ (στα γραφεία της Ε.Ε.Φ. πρωινές ώρες).
Εξόφληση στο 3o μάθημα.
ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ :Γεώργα Αναστασία :


ΣΗΜ: Η βεβαίωση που θα χορηγηθεί από το Παιδαγωγικό Τμήμα του Παν/μίου Αθηνών είναι συνεκτιμώμενο προσόν για τον Δημόσιο και Ιδιωτικό τομέα.
Συνολικό κόστος ΑΥΤΟ ΕΧΕΙ ΤΗΝ ΕΓΚΡΙΣΗ ΤΟΥ ΤΜΗΜΑΤΟΣ ΚΑΙ ΤΗΣ ΣΥΓΚΛΗΤΟΥ

Το υπουργείο τι λέει για όλα αυτά
θα μοδιοδοτεί αυτά τα απαράδεκτα προσόντα που αποκτώνται με αυτό τον τρόπο

ΜΑΙΡΗ ΚΟΥΛΟΥΡΗ είπε...

Λυπάμαι πάρα πολύ από τον τρόπο σκέψης ανθρώπων που θέλουν να λέγονται καθηγητές και να διεκδικούν πιθανώς το κύρος του ανάλογου πνευματικού επιπέδου. Λυπάμαι γιατί θεωρούν ως βολεψάκηδες ή "γνωστούς - αγνώστους" συναδέλφους τους που ανέλαβαν έναν άλλο δύσκολο ρόλο, καινοτόμο για τη συμβουλευτική των μαθητών και μακριά από τον εύκολο δρόμο της διάλεξης και του ξεπερασμένου πια "κηρύγματος" στη τάξη. Γι αυτό εξάλλου επειδή δε μπορούν να ξεφύγουν από αυτή τη νοοτροπία και να ακολουθήσουν σύγχρονες μεθόδους διδασκαλίας θεωρούν και τη τάξη δύσκολη. Εμείς λοιπόν οι καθηγητές/τριες των ΓΡΑΣΥ δε φοβόμαστε τη τάξη γιατί το μισό μας ωράριο είναι μάθημα στη τάξη, ούτε φοβόμαστε τη δουλειά γιατί για την ενημέρωση των μαθητών/τριών μας και της τοπικής κοινωνίας διαθέταμε πολύ περισσότερο απ' το υπόλοιπο μισό που μας αναλογούσε για τη στήριξη των γραφείων. Μη λυπάστε ή μη χαίρεσθε για μας συνάδελφοι επειδή γυρνάμε στη τάξη. Εμείς πάλι με ευαισθησία θα αξιοποιήσουμε τις γνώσεις μας και την εμπειρία μας όπου κι αν βρεθούμε γιατί αγαπήσαμε αυτό που προσφέραμε. Εξάλλου δεν είμαστε τυχαίοι, κριθήκαμε για να υπηρετήσουμε τον χώρο αυτό. Μπορούσε οποιοσδήποτε αν νόμιζε ότι ηταν εύκολο να κάνει αίτηση και να κριθεί. Να λυπηθείτε όμως για τα παιδιά μας, τις μαθήτριες και μαθητές μας που θα στερηθούν πάλι μια υποστηρικτική δομή,δε θα έχουν κάποιο σωστό καθοδηγητή αλλά θα σέρνονται στο έλεος κάθε "καθηγητή" να τα προσηλυτίζει στην ειδικότητα του (για να έχει αυτός ωράριο) χωρίς καθόλου να νοιάζεται για τη προσωπικότητα, τις κλίσεις και δεξιότητες κάθε μαθητή και μαθήτριας. Ένα μεγάλο κρίμα για το επίπεδο των συντηριτικών "καθηγητών" που βολεύτηκαν και ξεχνούν τι σημαίνει πρόοδος.

Μαίρη Κουλούρη
πρώην Υπεύθυνη ΓΡΑΣΥ 1ου & 2ου ΕΠΑΛ Ηρακλείου Κρήτης
Εκπ/κός ΠΕ1811

ΜΑΙΡΗ ΚΟΥΛΟΥΡΗ είπε...

Λυπάμαι πάρα πολύ από τον τρόπο σκέψης ανθρώπων που θέλουν να λέγονται καθηγητές και να διεκδικούν πιθανώς το κύρος του ανάλογου πνευματικού επιπέδου. Λυπάμαι γιατί θεωρούν ως βολεψάκηδες ή "γνωστούς - αγνώστους" συναδέλφους τους που ανέλαβαν έναν άλλο δύσκολο ρόλο, καινοτόμο για τη συμβουλευτική των μαθητών και μακριά από τον εύκολο δρόμο της διάλεξης και του ξεπερασμένου πια "κηρύγματος" στη τάξη. Γι αυτό εξάλλου επειδή δε μπορούν να ξεφύγουν από αυτή τη νοοτροπία και να ακολουθήσουν σύγχρονες μεθόδους διδασκαλίας θεωρούν και τη τάξη δύσκολη. Εμείς λοιπόν οι καθηγητές/τριες των ΓΡΑΣΥ δε φοβόμαστε τη τάξη γιατί το μισό μας ωράριο είναι μάθημα στη τάξη, ούτε φοβόμαστε τη δουλειά γιατί για την ενημέρωση των μαθητών/τριών μας και της τοπικής κοινωνίας διαθέταμε πολύ περισσότερο απ' το υπόλοιπο μισό που μας αναλογούσε για τη στήριξη των γραφείων. Μη λυπάστε ή μη χαίρεσθε για μας συνάδελφοι επειδή γυρνάμε στη τάξη. Εμείς πάλι με ευαισθησία θα αξιοποιήσουμε τις γνώσεις μας και την εμπειρία μας όπου κι αν βρεθούμε γιατί αγαπήσαμε αυτό που προσφέραμε. Εξάλλου δεν είμαστε τυχαίοι, κριθήκαμε για να υπηρετήσουμε τον χώρο αυτό. Μπορούσε οποιοσδήποτε αν νόμιζε ότι ήταν εύκολο να κάνει αίτηση και να κριθεί. Να λυπηθείτε όμως για τα παιδιά μας, τις μαθήτριες και μαθητές μας που θα στερηθούν πάλι μια υποστηρικτική δομή,δε θα έχουν κάποιο σωστό καθοδηγητή αλλά θα σέρνονται στο έλεος κάθε "καθηγητή" να τα προσηλυτίζει στην ειδικότητα του (για να έχει αυτός ωράριο) χωρίς καθόλου να νοιάζεται για τη προσωπικότητα, τις κλίσεις και δεξιότητες κάθε μαθητή και μαθήτριας. Ένα μεγάλο κρίμα για το επίπεδο των συντηριτικών "καθηγητών" που βολεύτηκαν και ξεχνούν τι σημαίνει πρόοδος.

Μαίρη Κουλούρη
πρώην Υπεύθυνη ΓΡΑΣΥ 1ου & 2ου ΕΠΑΛ Ηρακλείου Κρήτης
Εκπ/κός ΠΕ1811

ΜΑΙΡΗ ΚΟΥΛΟΥΡΗ είπε...

Λυπάμαι πάρα πολύ από τον τρόπο σκέψης ανθρώπων που θέλουν να λέγονται καθηγητές και να διεκδικούν πιθανώς το κύρος του ανάλογου πνευματικού επιπέδου. Λυπάμαι γιατί θεωρούν ως βολεψάκηδες ή "γνωστούς - αγνώστους" συναδέλφους τους που ανέλαβαν έναν άλλο δύσκολο ρόλο, καινοτόμο για τη συμβουλευτική των μαθητών και μακριά από τον εύκολο δρόμο της διάλεξης και του ξεπερασμένου πια "κηρύγματος" στη τάξη. Γι αυτό εξάλλου επειδή δε μπορούν να ξεφύγουν από αυτή τη νοοτροπία και να ακολουθήσουν σύγχρονες μεθόδους διδασκαλίας θεωρούν και τη τάξη δύσκολη. Εμείς λοιπόν οι καθηγητές/τριες των ΓΡΑΣΥ δε φοβόμαστε τη τάξη γιατί το μισό μας ωράριο είναι μάθημα στη τάξη, ούτε φοβόμαστε τη δουλειά γιατί για την ενημέρωση των μαθητών/τριών μας και της τοπικής κοινωνίας διαθέταμε πολύ περισσότερο απ' το υπόλοιπο μισό που μας αναλογούσε για τη στήριξη των γραφείων.
Μη λυπάστε ή μη χαίρεσθε για μας συνάδελφοι επειδή γυρνάμε στη τάξη. Εμείς πάλι με ευαισθησία θα αξιοποιήσουμε τις γνώσεις μας και την εμπειρία μας όπου κι αν βρεθούμε γιατί αγαπήσαμε αυτό που προσφέραμε. Εξάλλου δεν είμαστε τυχαίοι, κριθήκαμε για να υπηρετήσουμε τον χώρο αυτό. Μπορούσε οποιοσδήποτε αν νόμιζε ότι ήταν εύκολο να κάνει αίτηση και να κριθεί.
Να λυπηθείτε όμως για τα παιδιά μας, τις μαθήτριες και μαθητές μας που θα στερηθούν πάλι μια υποστηρικτική δομή,δε θα έχουν κάποιο σωστό καθοδηγητή αλλά θα σέρνονται στο έλεος κάθε "καθηγητή" να τα προσηλυτίζει στην ειδικότητα του (για να έχει αυτός ωράριο) χωρίς καθόλου να νοιάζεται για τη προσωπικότητα, τις κλίσεις και δεξιότητες κάθε μαθητή και μαθήτριας. Ένα μεγάλο κρίμα για το επίπεδο των συντηριτικών "καθηγητών" που βολεύτηκαν και ξεχνούν τι σημαίνει πρόοδος.

Μαίρη Κουλούρη
πρώην Υπεύθυνη ΓΡΑΣΥ 1ου & 2ου ΕΠΑΛ Ηρακλείου Κρήτης
Εκπ/κός ΠΕ1811