Πέμπτη 3 Ιουνίου 2010

Το παράπονο του κοκκινολαίμη!...



  epirusgate.blogspot.com                                                  Του Στέφανου Καραμούτσιου

Πλησίαζε να ξημερώσει σήμερα το πρωί, όταν φριχτό όνειρο-τι όνειρο, εφιάλτης ήτανε!-μου δημιουργούσε κατάσταση ασφυξίας. Κυριολεκτικά πνιγόμουν από την αγωνία! Έβλεπα ότι έβγαινα από το κάστρο και ένα τσούρμο αδέσποτα σκυλιά με είχαν περικυκλώσει απειλητικά και αλυχτούσαν δαιμονισμένα: Ρατσιστή! Τέλειωσαν πια όσα ήξερες! Εδώ θα σε κομματιάσουμε! Εσένα και ύστερα το κοπρόσκυλό σου! Άκου να τα βάλεις με τα αδέσποτα κομματόσκυλα! Εμείς για ένα κομμάτι κρέας γυρίζουμε και έχεις το θράσος να μας αποκαλείς περιφρονητικά «κομματόσκυλα»;Ο φύλακας μου ο Ραμόν έλειπε, ο Ρex κοιμότανε-τι βασιλικός σκύλος θα ήτανε αν γύριζε τα χαράματα- κι εγώ είχα απομείνει μόνος και αβοήθητος. Ενώ, λοιπόν, η κατάσταση γινόταν τραγική και μια κραυγή απελπισίας έβγαινε από το στόμα μου, ξαφνικά ξύπνησα καταϊδρωμένος.Mια παράξενη συναυλία ακουγόταν έξω από το παράθυρό μου! Για μια στιγμή νόμισα πως βρισκόμουνα στην δικαιοδοσία του Αγίου Πέτρου, όπως είχε υπαινιχθεί ο πολύξερος Ντούρος αλλά ο ξεχασμένος ανοιχτός υπολογιστής με επανέφερε στην πραγματικότητα. Ήμουν ζωντανός!
-Ανάθεμά σε, Γκανιάν, άγνωστε αναγνώστη του Epirus Gate, που με κατήγγειλες για ιδιότυπο ρατσισμό εναντίον των αδέσποτων και έγινες εφιάλτης στον ύπνο μου, μουρμούρισα ανακουφισμένος και γύρισα να χουζουρέψω για λίγες στιγμές ακόμη…

Όμως ο μουσικός σαματάς συνεχιζόταν στο μπαλκόνι μου και αύξανε την περιέργεια μου. Όχι, δεν ήταν τα σπουργίτια που έχουν χτίσει τη φωλιά τους στην στέγη ούτε τα χελιδόνια, που κάθε πρωί με συνόδευαν στο χουζουρητό μου! Κάτι διαφορετικό συνέβαινε σήμερα. Σηκώθηκα γρήγορα, άνοιξα το παράθυρό μου και βρέθηκα μπροστά σε ένα θέαμα Χιτσκοκικής ταινίας. Τα πουλιά! Δεκάδες πουλιά καθόταν στο μπαλκόνι μου και τιτίβιζαν δυνατά σαν να διαδήλωναν! Μάλιστα το μικρότερο κρατούσε ένα πλακάτ που έγραφε: «Είμαι ο βασιλιάς των πουλιών!»Αμέσως γνώρισα τον διαρκώς ταραγμένο τρυποφράχτη, αυτόν που κορδώνονταν στον φίλο μου τον κοκκινολαίμη, που μου κάνει παρέα όλο το χειμώνα, ξεχειμωνιάζοντας στα γύρω δέντρα, για να φύγει το καλοκαίρι για τα γύρω βουνά με ιδιαίτερη προτίμηση το οροπέδιο του Ελληνικού. Άνοιγε τις φτερούγες του το μικροσκοπικό πουλί και έλεγε περιφρονητικά στον κοκκινολαίμη:Τύφλα να έχει ο αετός! Έχω τις πιο μεγάλες φτερούγες και εγώ πρέπει να είμαι ο βασιλιάς των πουλιών! Όμως μια μέρα, όταν στο Ελληνικό ξανάδινε την ίδια παράσταση, αφήνοντας τον αγαθό κοκκινολαίμη με το στόμα ανοιχτό, ξεπρόβαλε ένας πραγματικός αετός, το μικρό πουλί είδε τον ίσκιο του και τρύπωσε στον φράχτη (τρυποφράχτης), που είχε φτιάξει ο φοβερός Άδωνης για να μην περάσουν οι μπουλντόζες που έστελνε ο Πανοζάχος για τον ΧΥΤΑ….Και ενώ το μπαλκόνι μου ήταν γεμάτο από πουλιά-κοτσύφια, κίσσες, κουρούνες, τσαλαπετεινοί, δεκαοχτούρες (γίνεται χαμός με αυτές στο κάστρο), κούκοι ,μπούφοι, κουκουβάγες κλπ-έλειπε ο φίλος μου ο κοκκινολαίμης! Ήταν αυτός που η βαφτισιμιά μου τον αποκαλεί «καλογιάννη» και μου ζητά να της διηγούμαι διαρκώς ιστορίες για αυτόν, ενώ η γιαγιά μου τον έλεγε «κωλογιάν» όταν ο άτιμος ο ξάδερφός μου έπιανε στις παγίδες του το αγαθό πουλί και αυτή τον μάλωνε γιατί πάντα αγαπούσε τα απονήρευτα ζώα.
-Τι συμβαίνει εδώ πέρα φώναξα έκπληκτος και τότε η κίσσα, η κουτσομπόλα και πουλί που δεν μασάει τα λόγια της και τα λέει όλα έξω από τα δόντια, φωνάζει δυνατά:-Δεν είναι κατάσταση αυτή να παρομοιάζεις τον Ντούρο και την παρέα του με τον τρυποφράχτη! Αίσχος! Ο τρυποφράχτης είναι ο βασιλιάς μας και δεν δεχόμαστε τέτοιες προσβολές! -Δεν φτάνει όμως αυτό αλλά δημιούργησες και ψυχολογικά προβλήματα στον κοκκινολαίμη, που από χτες κλαίει απαρηγόρητος στους θάμνους του Ελληνικού, πρόσθεσε ο τσαλαπετεινός.Είναι ξέρεις θαυμαστής και κάποιοι λένε και συγγενής του Ντούρου και πληγώθηκε αφάνταστα με τους χαρακτηρισμούς!
-Τι λέτε ρε παιδιά απάντησα έκπληκτος και γεμάτος ενοχές! Βρε τους ευαίσθητους τους «καλογιάννηδες»!...
-Τι «καλογιάννηδες», έκραξε περιπαιχτικά η δεκαοχτούρα, έτοιμη να πετάξει στα χαλάσματα του κάστρου: Τους κωλογιάννηδες θα ήθελες να πεις!...
Υ.Γ. Επειδή δεν ήξερα αλλά έψαξα και έμαθα ότι στον πίνακα των υποψήφιων διευθυντών για το 6ο Γυμνάσιο, αυτή που έχει σειρά είναι η Σταλίκα και όχι ο Τζίνας ! Γιάννη μου δεν το ήξερες ή κάνεις σκόπιμα τον απληροφόρητο;
epirusgate.blogspot.com

Δεν υπάρχουν σχόλια: