Δευτέρα 29 Ιουνίου 2009

Επιστολή παραίτησης ΑΙΡΕΤΟΥ ΠΥΣΔΕ Ιωαννίνων


Περικλής Γραβάνης ΠΕ 04

Συναδέλφισσες και Συνάδελφοι Την σχολική χρονιά που μας πέρασε, με εκλέξατε στη θέση του Αιρετού εκπροσώπου στο ΠΥΣΔΕ Ν. Ιωαννίνων και στο ΔΣ της ΕΛΜΕ Ιωαννίνων, γεγονός που αποτελεί ύψιστη τιμή για μένα. Αυτή σας η εντολή σημαίνει για μένα, την ανάληψη των ευθυνών και υποχρεώσεων, που αναλογούν σ’ αυτές τις θέσεις και δεδομένη τη δική μου διάθεση να ανταποκριθώ σ’ αυτές. Επειδή όμως βιολογικά μου είναι αδύνατο να ανταποκριθώ ταυτόχρονα στις ευθύνες και υποχρεώσεις και των δύο θέσεων, κι επειδή σαν άτομο (αλλά και σαν παράταξη της ΠΑΣΚ), πιστεύω(-ουμε) ακράδαντα α) στην συλλογική δουλειά κι όχι στην προσωπική προβολή και β) ότι οι εκλεγμένοι του κλάδου πρέπει να λειτουργούν με βάση αρχές κι αξίες κι όχι με προσωπικές στρατηγικές και συμφωνίες υπέβαλλα την παραίτησή μου (από 1–6–2009) από την θέση του Αιρετού μέλους του ΠΥΣΔΕ Ν. Ιωαννίνων, για να μπορέσω να ανταποκριθώ καλύτερα στις ευθύνες κι υποχρεώσεις μου στο ΔΣ της ΕΛΜΕ Ιωαννίνων, όντας σίγουρος ότι ο αντικαταστάτης μου στο ΠΥΣΔΕ, διακατέχεται από τις ίδιες με μένα αντιλήψεις, αφού οι αρχές και οι αξίες που διατυπώθηκαν από την παράταξη της ΠΑΣΚ πριν τις εκλογές, αποτελούν τον μοναδικό τρόπο λειτουργίας μας στα Υπηρεσιακά Συμβούλια. Θέλω να ευχαριστήσω όλους/ες τους συναδέλφους/ισσες με τους οποίους συνεργάστηκα κατά τη διάρκεια της θητείας μου και να σας διαβεβαιώσω, ότι όλες οι αποφάσεις μου στο ΠΥΣΔΕ, ελήφθησαν με βάση το συμφέρον των συναδέλφων/ισσών, στα πλαίσια των θέσεων των συνδικαλιστικών μας οργάνων, αλλά και μέσα στα ασφυκτικά δεδομένα της κείμενης νομοθεσίας. Ζητώ συγνώμη για τυχόν λάθη ή παραλήψεις μου και τα αποδέχομαι, αλλά πιστεύω ότι πρέπει όλοι/ες να συμμετέχουμε στα συλλογικά μας όργανα και να αποφασίζουμε στα δύσκολα, παρά να απέχουμε και να κρυβόμαστε, ώστε εκ του ασφαλούς να κριτικάρουμε και να απαξιώνουμε.
Ιωάννινα 10-6-2009
Περικλής Γραβάνης ΠΕ 04

Δεν υπάρχουν σχόλια: