Τρίτη 7 Οκτωβρίου 2008

Ο λαγός και η…λιονταρίνα



Γράφει ο Ευθύλογος

Μια ηλιόλουστη φθινοπωρινή μέρα, ένας λαγός απολάμβανε τον ήλιο έξω από τη φωλιά του, μετά το μεσημεριανό του γεύμαΚάποια στιγμή περνάει από εκεί η Αλεπού και γίνεται ο εξής διάλογος:- Καλημέρα λαγέ πως τα περνάς;- Καλημέρα κυρά – Μάρω, μια χαρά είμαι. Το φαγάκι μου το έχω, το νεράκι μου το έχω, ο ήλιος είναι ζεστός ακόμη, τι άλλο θέλω; Έ, κι’ άμα λάχει ρίχνουμε και κανέναν στη λιονταρίνα, έτσι για να περάσει η ώρα.- Σοβαρά λαγέ με τη λιονταρίνα; Απόρησε η αλεπού.- Είπαμε για να περάσει η ώρα. Απαντάει ο λαγός.Την άλλη μέρα πάλι η ίδια σκηνή, αλλά με τον λύκο.. Περνάει ο λύκος, χαιρετάει και ρωτάει τον λαγό:- Καλημέρα λαγέ πως τα περνάς;- Καλημέρα κυρ – Λύκο μου, μια χαρά είμαι. Το φαγάκι μου το έχω, το νεράκι μου το έχω, ο ήλιος είναι ζεστός ακόμη, τι άλλο θέλω; Έ, κι’ άμα λάχει, ρίχνουμε και κανέναν στη λιονταρίνα, έτσι για να περάσει η ώρα.- Σοβαρά λαγέ με τη λιονταρίνα; Απορεί ο λύκος.- Είπαμε για να περάσει η ώρα. Απαντάει ο λαγός.Τρίτη μέρα η ιστορία επαναλαμβάνεται με την Αρκούδα.- Καλημέρα λαγέ πως τα περνάς;- Καλημέρα Αρκούδα μου, μια χαρά είμαι. Το φαγάκι μου το έχω, το νεράκι μου το έχω, ο ήλιος είναι ζεστός ακόμη, τι άλλο θέλω; Έ, κι’ άμα λάχει, ρίχνουμε και κανέναν στη λιονταρίνα, έτσι για να περάσει η ώρα.- Σοβαρά λαγέ με τη λιονταρίνα; Απόρησε η αρκούδα.- Είπαμε για να περάσει η ώρα. Απαντάει ο λαγός.Επόμενο ήταν να φτάσει και στα αυτιά του λιονταριού η ιστορία.Για να περάσω κι εγώ από τον λαγό λέει το λιοντάρι και ξεκινάει.Φτάνει στη φωλιά του λαγού, τον βλέπει ξαπλωμένο στον ήλιο και τον χαιρετάει.- Καλημέρα λαγέ πως τα περνάς;- Καλημέρα βασιλιά μου, μια χαρά είμαι.. Το φαγάκι μου το έχω, το νεράκι μου το έχω, ο ήλιος είναι ζεστός ακόμη, τι άλλο να θέλω;- Τίποτε άλλο; Ρωτάει το λιοντάρι.- Τίποτε άρχοντά μου, τίποτε.- Είσαι σίγουρος λαγέ; Μόνο αυτά; Επιμένει το λιοντάρι.
Έ, κι’ άμα λάχει, λέμε και καμιά μαλακία αφεντικό, έτσι για να περάσει η ώρα!
Ευθύλογος
Υ.Γ. Γιατί το θυμήθηκα τώρα;Γιατί αυτές τις μέρες είχαμε έναν βουλευτή τσαμπουκά, γλεντζέ, γυναικά, που έκανε σοβαρές δηλώσεις αλλά απ’ ότι φάνηκε στο τέλος ήταν μάλλον . . . έτσι για να περάσει η ώρα!
Ο ίδιος

Δεν υπάρχουν σχόλια: