Σάββατο 2 Φεβρουαρίου 2008

ΔΙΑΧΡΟΝΙΚΗ ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗ


**** στον ανηψιό μου ΧΑΡΗ (Φωτο...) που για τρίτη χρόνια φέτος δίνει τον αγώνα του στο ΑΜΣΤΕΡΝΤΑΜ!!!
Αποστολέας: Γ. Ντούρος



Από μικρός πάσχιζα να κάνω ότι μου έλεγαν οι δάσκαλοι μου για να βελτιωθώ. Δεν ήθελα να δίνω δικαιώματα. Δεν ήθελα ποτέ να προκαλώ. Έμαθα να σέβομαι την προσπάθεια που κάνουν οι άλλοι για να με βοηθήσουν ή και για να βοηθήσουν τον εαυτό τους.Όποτε μου χτυπούσε την πόρτα ο πειρασμός πάλεψα για να τον αποκρούσω. Θυμάμαι όταν μου πρωτοέδωσαν να καπνίσω σε ένα πάρτι. «Για να δούμε πόσο θάρρος έχεις» μου είπαν. Δοκίμασα. Θάρρος δεν είναι να δοκιμάσεις. Σπουδαίος γίνεσαι μόνον όταν έχεις το θάρρος να πεις όχι. Κι ας σε πουν σπασίκλα την άλλη μέρα στο σχολείο. Πράγματι με φώναζαν σπασίκλα. Αλλά εγώ ήμουν εντάξει με τον εαυτό μου Το τσιγάρο δεν μου άρεσε και το άφησα. Εάν μου άρεσε, ίσως να γινόμουν καπνιστής. Αλλά όχι επειδή το ήθελαν οι άλλοι.Το δύσκολο είναι να τα έχεις καλά με τον εαυτό σου και να ζεις τη ζωή σουχωρίς να τον προσβάλλεις. Από κει και πέρα θεωρώ κουταμάρα να φτιάχνει κανείς το χαρακτήρα του ανάλογα με τη δημόσια εικόνα που θέλει να πλασάρει. Στη ζωή δεν έχει τόση σημασία το φαίνεσθαι όσο το είναι.Η ανυπομονησία βλάπτει. Η έλλειψη υπομονής φέρνει απώλεια της αυτοσυγκέντρωσης. Καμιά φορά τα πράγματα είναι πιο απλά απ' ότι φαίνονται στο γυμνό μάτι. Οι λύσεις δεν είναι κρυμμένες βαθιά κάτω από το έδαφος.Ζω τη στιγμή, αδράχνω τη μέρα. Στόχος μου είναι πρώτα απ' όλα το σήμερα. Κι όμως, ώρες ώρες νιώθω ότι δεν κατάφερα τίποτα. Βλέπω ανθρώπους που έχουν ένα πόδι κι όμως κοιτάζουν ψηλά. Αυτούς θαυμάζω. Τί είμαστε εμείς μπροστά τους;
Παναγιώτης Γιαννάκης προπονητής Εθνικής ομάδας Καλαθοσφαίρισης
Συνέντευξη στην Ελευθεροτυπία 27.08.2006

*** Την παραπάνω συνέντευξη την βρήκα μετά απο δύο χρόνια στο πίνακα των ανακοινώσεων του Σχολείου μου. Αξιζε το κόπο κάθε προσοχής!!!!

Δεν υπάρχουν σχόλια: